Lazyday





Idag är det grått och trist ute vilket gör att det mesta blir grått och trist.. Kände att det vore skönt med en riktig lazyday och bara göra det som faller in - inget städ, plock eller så, det gjorde jag i torsdags hela dagen och ja det behövs göras igen men näe det får någon annan fixa ;-)


Jag passade på att sova på soffan medan Alma vilade och Alwin såg barntv - två timmar blev det och fy så skönt det är att slumra sådär mitt på dagen :-)
Nu känns det dock som att jag måste göra någon nytta, jag börjar med att plocka in disken från lunchen i diskmaskinen, orkade inte göra de tidigare och sen måste jag ha kaffe - dagens första!! Sen tror jag att jag ska ta fram symaskinen :-)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0