Jobb

 
 
 
 
Sitter på jobbet nu och har precis snört ihop en ananaspaj som gottar sig i ugnen - man måste ju se till så dom har fika här i helgen ;)
Kom som in i nå bakflow då jag hade gjort mockarutor här då jag jobbade helgen och igår gjorde jag ananaspaj, chokladkaka och sverigekaka hemma så jag hade nå att bjuda på då jag hade Blingovisning..
Köpte ett par Saskiabrallor åt Alwin, han har redan ett par och jag älskar dom!! Så beställde jag en klänning till Alma..
 
 
Idag har vi möblerat om lite i Almas rum så inte spjälsängen behöver stå mitt i rummet, vi bäddade den och ställde in den igen i helgen då hon är upp alldeles för mycket och jyrar om nätterna!!
Den stora sängen får stå kvar då vi inte är så sugna på att plocka isår och bygga ihop den igen så min tanke var att ställa den under fönstret som en "soffa" men då blev den ivägen för luckan i golvet ner till grunden och anticimex kommer nästa vecka och gör besiktning så vi får flytta den sen då.. Nå vi baxade iaf ut byrån och ställde den i vårat rum, så hänge vi sen upp hennes väghylla som stått i gille och samlat damm några veckor ;)
 
 
Har även plockat ihop lite mer saker som ska med på Arcusloppisen till helgen och imorron måste jag göra ett ordentligt ryck annars får jag stressa ihjäl mig på fredag!!
Ska plocka fram allt som jag ännu inte tagit fram som ska med, prismärka, packa ner i kartonger osv och ställa i garaget så är det bara till att lasta in i bilen på fredagkväll för det blir avfärd tidigt på lördag - gäsp!! Lär ju vara rätt död eftersom jag vakar av på fredagmorron.. Får ladda upp med en kaffetermos så blire nog bra :)

 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0