Har ni märkt att de regnar?





Vaknade kl9, släppte ut Milly som snabbt gjorde bort de hon skulle och ville sen fort in - förståeligt!!
Gick tillbaka till sängen och la mig på spikmattan 1timme - idag tror jag ryggen känns lite bättre..
Steg upp först typ 10.40 och gjorde mig gröt och nu ligger jag på kökssoffan och funderar på om jag skulle försöka sova lite mer innan jag hoppar i duschen och tar tag i dagen - ska ju orka jobba inatt..
Jag har ändå ingen energi till att ta mig för att göra någon nytta, vet inte om det är denna trista höst som kom för ett par veckor sen som blåste bort allt sånt?

Det är så mkt som behövs göras här hemma men jag har som helt slutat bry mig känns det som?






Gud vad jag skulle vilja åka iväg och göra något kul - ladda batterierna liksom!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0