Halloween





Till helgen jobbar både jag och Jocke så barnen ska åka till Smedsbyn och vara hos Moster, Thomas och kusinerna :-)
Första gången dom ska sova där själv utan mig men jag tvivlar inte en sekund på att de inte kommer gå bra!!
Farmor och Farfar ska bort så dom kör dit dom när dom åker på fredag och hämtar hem dom när dom åker på söndag - var ju en himla tur de gick att lösa så annars hade det blivit många mil att köra för att lämna och hämta!!

Dom kommer säkert få superkul och Alma pratar massor om moster och Thomas och skrattar när jag säger att hon ska sova med dom i deras rum ;-)
Alwin planerar att klä ut sig med Mira så ja dom får nog kul ;-)

Lite jobbigt för mamman bara som inte alls kommer se dom då, jag brukar ju annars åka till mommo eller farmor och farfar när dom är där då man sovit klart.. Men ja det går nog bra ändå <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0