En ordentlig kvinna reder sig själv ;)

 
 
 
 
Idag vaknade jag upp till en liten hund som vandrade runt och gnällde och i samma veva ringde dom från dagis och talade om att dom hittat löss på några barn där - som tur var inte våra!! Så i helgen är det stopphelg för detta, alltså dom vill att alla kammar igenom sina barn flera ggr och behandlar om det behövs och jag hoppas vi klarar oss!!
 
 
 
 
 
Jag var sjukt sugen att åka till Happis/Finland då Alwin behövde få sig ett par täckbyxor och täckjacka, hade liksom inte tänkt att vi inte vill använda hans nya overall och förstöra den nu så jag var ute efter något funktionsdugligt till bra pris..
Men det var helt vitt ute och inga vinterdäck på bilen så det var bara häva i sig gröten, klä sig och gå ut och byta däck.. Jocke skrattade åt mig när han fick veta vad jag tänkte men se jag gjorde det utan problem ;) Fy fan, nog kan man allt ;)
Fick med mig Anna-Lena oxå så jag slapp åka själv :)
Hittade en fin jacka och byxa som jag betalade 300kr för!! Dom hade kostat 1200kr så det var ju värsta klippet!!

 
 
 
 
Blev lite annat smått och gott oxå
*Halsduk till Alwin
*Två tröjor till Alwin
*Mössa till Alma
*Klänning till Alma
*Linne till mig
och lite annat jox :)
 
 
 


Kommentarer
Leea

Jajemen, jag längtar ! :)

2013-10-23 @ 09:34:30
URL: http://poottan.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0