Bitterjävlafitta





Är det inte de ena så är det de fjärde!!
Igår började jag dagen med att halka till ute på gården när jag skulle hoppa i bilen och styra mot Luleå, kände att det sträckte till i vänstra sidan av ryggen men tänkte inte mer på de.. Under dagen fick jag mer och mer ont och resan hem från Luleå var jobbig då de gjorde riktigt ont - tillråga på allt var jag dödstrött och det kräksnöade så jag blev helt snurrig i skallen!! För att inte tala om bihålorna som börjat ömma så nu går jag på Rinexin..

Jocke har fått smörja ryggen med zon och idag gör det även ont i vänstra sidan så vi fortsätter väl med smorsel då.. Känns det inte bättre imorron ska jag testa en tensapparat som A-L har..

Ja alltid är det något, känner mig som Agda 95!!


Som grädde på mosen så har jag även fått för lite i lön och inser att jag måste gå igenom mina lönespecar sen jag började jobba igen i februari!! Självservice som vi ska använda oss av funkar aldrig och det har inte legat inne rätt schema sen jag vet inte när..? Man blir ju lagomt less när det aldrig funkar!!

Känner mig jävligt butter!!



Tror jag ska försöka mig på att städa upp i tvättstugan så kanske de känns lite bättre sen :-)
Fast jag vill göra något kul!!


Kommentarer
Sandra

Han häsar och tackar! :) ja eller hur! Har önskar allt sånt där dyrt som overall, skor osv. Perfekt tid innan kylan kommer på riktigt :) ja i januari har det ju redan varit kallt ett bra tag, du får önska i förskott ;)

2013-10-27 @ 19:28:58
URL: http://sandraand.blogg.se
Sandra

Han häsar och tackar! :) ja eller hur! Har önskar allt sånt där dyrt som overall, skor osv. Perfekt tid innan kylan kommer på riktigt :) ja i januari har det ju redan varit kallt ett bra tag, du får önska i förskott ;)

2013-10-27 @ 19:29:00
URL: http://sandraand.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0