Bettskena?





Jag tror fasiken jag måste skaffa mig en bettskena och testa om det blir bättre med huvudvärken (spänningshuvudvärk?) som kommer titt som tätt.. Vet ju att jag rätt ofta kommer på mig själv med att spänna käkarna/bita ihop så det kan ju ha ett samband.,?
Jag väljer att testa de först och hjälper inte de så får jag kolla mer på om det är stress eller dålig sömn men sömnen tvivlar jag på, jag gör ju knappt annat än sover ;-)


Igår kväll fick jag svinont på två punkter i huvudet och efter en stund var jag tvungen att lägga mig.. Kändes bättre efter en stund på spikmattan men sen började jag må illa ist och har gjort de halva natten?


Nå jag går ju inte under förde :-)
Skulle och träna då jag vakna men valde att hoppa de så får bli ett pass hemma sen :-)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0