Tummjävel





Tummen satt jävligt hårt alltså!!
Nå är ingen idé att ens försöka träna när man är så trött de blir bara pannkaka!!
Tröstar mig med ett ligg på min kära spikmatta och laddar inför morgondagen som jag kommer starta med ett gympass No Excuses!!

Sen är dagen fullspäckad, måste hämta mitt nya parkeringskort, köpa present till 2åringarna med Heidi, städa, tvätta och röja innan jag går i taket!! Sen middag på Valhall med tre snygga brudar varav en är gravid då hon får äran att vara chaufför medan vi andra super oss redlös - eller hur Ida? ;-) Haha

Efter middagen åker vi hit, ser film, dricker något gott och bara mojsar :-)

Jocke åker iväg på bandyresa imorron så om någon vill umgås på lördag är vi öppen för förslag, hela söndagen är bokad med två kalas och ett dop ;-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0