Time to sleep




Sket i att fara till gymmet och tränade hemma ist :-)
Alwin har lekt med Hugo 10-18.30 idag, dom två blir aldrig less varann och tar varje tillfälle som finns till att leka med varandra!!
Alwin har ätit lunch där och Hugo ätit middag här :-D
Han hade inte ens tid att följa med till byn och hämta hem lillsyrran ;-)


Nå efter middagen (lunch för mig)
gick vi alla ut och jag skottade gården då de aldrig blev gjort igår - fan så tung snö!! Bra träning!!
Mommo ville vi skulle komma dit så vi var dit en sväng på kaffe och fika innan de var dax för sängen för de små..
När dom lagt sig har jag fållat, strykt och hängt upp nya gardiner i matrummet sen åt jag sen middag kl22.30 och nu sitter jag med en färgbomb som jag snart ska skölja ur innan

se blir sängen..





Imorron är dagen fullspäckad med två kalas och ett dop ;-)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0