Shopping-Happis

 
 
 
 
 
Idag har jag och Lovisa varit till Haparanda och Torneå..
Hade kollat in lite kläder på Gina´s sida som jag tänkte testa och ev. köpa till jul men inget fanns - less!!
Hittade heller inga julkläder till gumman som oxå behöver något, Alwin har så han får klara sig ;)

 
 
Lallat runt på typ alla affärer - köpt krimskrams till adventsstaken och massa andra julgrejor..
Köpt klart alla julklappar och även köpt mig ett par nya skor, även Jocke fick sig ett par skor, tror dock jag måste byta mina för den ena känns helskum, som att det inte är någon "styrsel" alls typ..
 

När vi kom hem plockade vi upp J och barnen så for vi till mamma och åt middag - göttans!!
 
 
Nu är jag installerad på jobbet och sitter och kollar om jag kanske ska beställa nå kläder till jul annars får jag gå naken och det skulle nog inte uppskattas ;)
 
 
 
Btw så hade jag ju tänkt köpa ett nytt köksbord/stolar på Ikea, ett jag varit sugen på länge och nu har dom kampanj på det men ångrade mig då jag var och satt och kände på dom - vilket rackel, rangligt och jävligt och stolarna kändes som att dom var gjorda i typ bomull, vägde inget och kändes inte bra..
Ne nog behåller vi vårat ordentliga bord och så kanske vi lackar det vitt ist då får vi ett stabilt bord som vi vet håller!! Tur som fan vi inte hann få sålt de!!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0