Julklappar och annan shopping





Fick ett sms tidigare att jag har paket att hämta från lekmer så de tänkte jag hämta imorron då inga barn är men och kanske måste jag ta Jockes bil om de är stort?
Så kul med julklappar synd bara att det alltid ska vara då svårt att veta vad man ska ge till alla..

Har kvar att köpa till Mira, Mamma och lite till Alma.. Ja Jockes familj oxå - han har som vanligt inte fixat en enda!!



Beställde ju även från Ellos förra veckan så det borde ju komma här i dagarna?
Blev en ny lampa som ska hänga ovanför köksbordet, badlakan och matta till badrummet.. Nu fattas bara ett nytt köksbord så kanske jag är nöjd för stunden ;-)
Ingen som vill köpa ett ekbord med 6st stolar?


Rätt soft då jag jobbar och kan sitta och surfa runt och beställa grejor ;-) Hihi




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0