Inbyggd klocka





Under den här helgen har jag vaknat vid 13tiden varje dag och idag var inget undantag - tur var väl de då jag helt glömde att ställa alarm när jag la mig imorse och jag vill ju gärna kunna sova till natten. ..

Nyss druckit kaffe i sängen så jag ska väl pallra mig upp och ta mig någe mat innan jag hoppar i duschen sen är det bara börja med middagen så vi hinner äta innan jag och Milly ska på kurs..
Sjätte och sista träffen idag, känns bra med de verktygen vi fått så nu ska vi träna träna träna!,
Super att vi får mail efter varje gång vad vi gått igenom så man har kvar om man glömmer, ska ta och skriva ut och sätta i en mapp eller pärm så de är lättillgängligt,..





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0