Hardworkwork

 
 
 
 
 
 

Jobbhelgen är igång och barnen är i Smedsbyn hos moster..
Alma verkade riktigt förväntansfull och blev så glad när hon hade vilat och jag väckte henne och sa att dom snart skulle åka till moster :)

 
Idag är det dessutom fredag och som vanligt innebär det väg och mät för min del samt bilder idag då det görs var 4e vecka.. På 2månader har det inte alls hänt speciellt mkt varken på vågen eller måttbandet -
Ca2kg
3cm midjan
5cm stuss
0cm lår
0,5cm överarm
Känns ju inte sådär jättekul MEN när man ser bilderna så ser man ändå att det hänt endel på dessa två månader!!
Min Pt tyckte även att jag får riktigt fina resultat så det är bara fortsätta kämpa - skulle gå ännu bättre och jag skulle sköta maten prickfritt och få in 1-2 träningspass till per vecka.. Jag gör mitt bästa!!
Ju keep on fighting!!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0