Gaaah





Senaste tiden har jag varit väldigt butter när det är dax att kolla mått och vikt på fredagarna!! Det händer ingenting!!!!
Nu är det gjort lite justeringar i maten då jag jobbar natt vilket säkerligen är boven i dramat så till nästa gång det är dax att skicka in bilder ska minst 2kg vara borta det är mitt stora mål men gärna mer., Jag lägger ribban lite lågt då jag vet hur jävla segt det går nu så allt under 2kg är ett stort plus!! :-D

Samtidigt kan det bli en liten utmaning med tanke på att då är det den 27dec och julen har just varit så där blir det till att tänja vad man trycker i sig från julbordet ;-) Nu kör jag!!


Btw så har jag godisförbud sen i måndags fram till julafton!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0