Cash is King





Medan de flesta andra festar så är jag installerad på jobbet och tjänar pengar ist för att slösa dom - bra deal!! :-D

Just nu håller jag på att baka åt folket så dom inte behöver vara utan :-) Är ännu inne i ett bakflow men då jag inte gärna har massa fika hemma (då blir jag bara sugen) så passar jag på att baka och göda de andra ;-)


Idag har de få timmarna jag varit hemma och vaken gått undan.. Rengjorde kaninburen när jag kom hem imorse sen sovit till 13, ätit, tränat, duschat, ätit och tillbaka till jobbet., Passar på att träna då barnen ändå inte är hemma för då dom är hemma vill man ju spendera dom få timmarna med dom..
Hoppas jag hinner träna imorron innan dom kommer hem bara..
Åhh vad jag saknar mina små juveler <3


Nå nu ska jag återgå till baket :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0