Åttaochenhalv!!!





Har sovit till 16.30 idag vilket är rekord alltså!! Kanske kroppen ställt in sig på att sova ordentligt om dagarna nu när det bara är nattjobb för mig?
Vaknade när Jocke kom hem från jobbet och trodde jag hade hämtat barnen - jag brukar oftast göra de när jag vaknat innan har slutar men inte idag - tröttmössa..


Blev inte så många timmar "ledigt" innan de var dax att åka mot jobbet igen - ätit,prommat med Milly i "kylan" men det var riktigt skönt promenadväder!! När jag kom hem vek jag lite tvätt innan de var dax att fara..


Blivit 2dagars vila nu då jag kände mig alldeles för trött i kroppen igår och ja idag fanns inte tiden så imorron vet jag vad som väntar när jag vaknat :-D
Ska försöka få in träning under helgen oxå - Jocke jobbar och jag och barnen är lediga..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0