Andas





Tog tag i butterheten tidigare och gjorde lite mer nytta.. Var arg för att Milly bitit sönder nå gubbar som är Alwins, visst han får skylla sig själv då han lämnar på golvet men hon har ingenting i deras rum att göra än mindre bita på deras saker!! Hundskrälle - hon var jävligt billig!!


Varit på en sparktur tidigare som både barn och hund uppskattade och sen har Milly fått sig en ny aktiveringsleksak och ett nytt större ben så jag hoppas hon är nöjd med de!!
Imorron tänkte jag ta mig på en längre sparktur med lite mer tempo då jag inte behöver ha med barnen om det är underlag för de - lär nog Millsan gilla..


Nu ska jag ta och dammsuga och fixa i sovrummet så jag kan bädda rent, har haft täckena ute på vädring idag så inatt lär man sova gött!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0