Sommarkläder

 
 
 
 
Nu har vi fått känna på lite sommarvärme ett par dagar och det verkar som att det kommer hålla i sig några dagar till, härligt när man blir ledig!! :)
Med värmen kommer ju även sommarkläderna fram och jag som trott att barnen hade allt inför sommaren märkte att Alma inte har någon solhatt eller liknande om jag nu inte letat för slarvigt.. Måste kolla bättre imorron annars måste vi snabbt köpa!! Annars tror jag nog att dom har det mesta men gumman ska få sig lite fler byxor och tröjor då det mest blivit klänningar och leggings - riktigt sådär flickigt ;)  Är så himla kul att köpa flickkläder och det finns så himla mkt fint till dom jämfört med pojk - tyvärr!!
Även morsan skulle behöva endel nya sommarkläder då jag inte alls har speciellt många plagg som sitter bra, antingen är de för stort, litet eller sitter konstigt - skulle liksom behöva lägga i en högre växel nu med träning osv så legat på hyllan alltför länge nu!!
 
På tal om kläder så var jag ju på Blingoparty hos Sandra i torsdags och jag hade då kunnat köpa massor men det fick bli detta
 
 
Blusen till Alma och brallorna till Alwin :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0