Lördag

 
 
 
Sovit till typ 14 idag tror jag det var?
Sen hopp i duschen och efter tog jag cykeln till mamma, Milly fick springa lite bredvid en bit sen fick hon åka i korgen :) Småbenen orkar inte så långt och sen var det ju lite varmt för sånt oxå.. Tur vi har en liten vovve som ryms i korgen när hon inte orkar :)
Hos mamma var Nova och Mira som ska sova där till imorron..
Jocke kom dit när han slutade och så fick vi oss middag innan vi cyklade hem igen..
 
Joxat på lite ute och planerat hur vi ska ha på gården mm..
Har funderat på om man måste ta bort bron när vi ska måla för att få det så bra som möjligt men Jocke tyckte att vi tar bort den och gör en ny - inte mig emot ;) Blir en lite större då så man får plats med en cafégrupp så man kan sitta där och njuta va förmiddagssolen - härligt!!
Åhh nu börja jag planera en massa i huvudet hur jag vill att det ska se ut ;)
 
Imorron ska vi köpa färg osv så vi kan börja målarprojektet till veckan - jag ser inte fram emot att tvätta, skrapa, måla osv men det blir förhoppningsvis supersnyggt efteråt :)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0