Icket klaga





Helt underbart jävla varmt vi fått, sommaren kom liksom över en natt och verkar hålla i sig ett tag ;-)

3veckor kvar tills vi går på 7veckors ledigt hela familjen - hur jag längtar!!

Igår kom Elin och Isabelle hit, vi prommade ner på stan med vagnarna och Alwin cyklade för första gången dit, han var väldigt duktig då han trampade på i hettan utan att klaga!! Sen gick det super i stan oxå men som vanligt får man säga åt honom ett par ggr då han gärna sticker iväg en bra bit före oss och det gillar jag inte alls när vi är i trafiken...

Vi åt lunch på Lyktan sen kollade vi in några affärer - gumman fick sig ettpar tunna brallor och blöjtrosor från Sagolika kläder och en tunn mjukisdress från Lågpris och mamman fick sig ettpar korta jeansbrallor.. Tyvärr hittade jag inget till gossen men beställde en ny cykelhjälm åt honom igårkväll iaf, blev en skatehjälm från K2 - dom vanliga man köper nuförtiden är ju sämst, sitter endast mitt uppe på huvudet och sitter inte alls speciellt bra så nu blev de en som skyddar ordentligt :-) Vi åt glass innan vi traskade tillbaka hem - lökigt som fan!! Gick endel vatten vill jag lova!! :-)





Blev lite mellis för barnen då vi kom hem och sen styrde vårat främmande hem - var så himla kul att träffa dom och surra, det dröjer ofta alltför länge mellan gångerna!! Tänk för 6år sen satt vi typ ihop jag och Elin och gud vad mkt kul vi har gjort tillsammans <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0