Tjockisgnäll

 
 
 
 
Detta med vikten osv håller på att göra mig knäpp!!
Jag vill såklart som alla andra att det ska gå superfort osv men det vet ju alla att så funkar det inte..
Nåväl, vågen visar inga minus och samma med måttbandet, någon ynka cm har det blivit sista veckorna men samtidigt känner mig mig slankare, kläderna sitter lösare/bättre och jag tycker det ser bättre ut i spegeln..
Kanske byggt på mig lite muskler och tightat till mig lite ändå??
 
Gravidmagen har blivit mindre iaf, samma med benen osv så det är bara fortsätta i samma bana - någon gång ska jag väl ta mig i mål även om det går så sjukt seeeegt!!
Det är som att kroppen hittat sin trivselvikt, synd bara att jag inte känner detsamma..
 
Har tränat hemma sista veckorna och funderar på om jag alls ska ha kvar mitt gymkort?
Är ju så himla enkelt att bara riva av ett pass hemma och det tar mkt mindre tid, sen kan jag göra bort det även om barnen är hemma.. Men det är ju som ändå skönt att åka iväg till gymmet, det blir som på ett annat sätt.. Jag ger det ngn vecka till så kanske lusten för gymträning kommer tillbaka :)

 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0