Me&I

 
 
 
 
Var  så trött och slut när jag gick av imorse så jag var helsäker på att jag skulle sova riktigt bra men så blev det inte.. Känns som att jag aldrig kom in i ngn djupsömn och att ha Milly i sovrummet blev ett störningsmoment även fast hon låg och sov.. :/
Nå jag sov iaf till 15 så nog vetti jag överlever natten - får dricka kaffe så löser de sig :)

Var it på Me&I party hos Heidi innan jag börja jobba, fanns en heldel fint men som vanligt hittade jag bara kläder åt Alma - finns alltid så mkt fint till flickor!! Beställde inget men ska fundera lite hur jag ska göra..
 
 
Plockade ihop endel i varukorgen på H&M förra natten man har inte skickat iväg då jag tänkte att Jocke kanske ville ha något oxå så där får dom ju kläder oxå - visserligen är väl Me&I Bättre i kvalla osv men jag vet inte?? Får alltid sån beslutsångest!!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0