Inte nå klokare

 
 
 
 
Varit till läkaren idag och precis som jag trodde så kan dom inte hjälpa mig, han tyckte jag skulle kontakta en sjukgymnast och se om dom kan hjälpa mig - 200spänn i sjön som vanligt när man går dit, inte konstigt att man alltid drar ut på allt!!
Nå får hoppas man kan få hjälp hos en sjukgymnast!!
 
 
 
 
Fick inte så trevligt uppvaknande imorse - Alma hade kräkts i sängen, inte nå spya direkt utan typ köttbitar, ris och majs som dom åt på dagis igår?? Luktade ingenting och hon verkade som vanligt men det blev duschen för henne, starta tvättmaskinen och trycka vitpepparkorn..
Hon har mått bra hela dagen men varit lite mer gnällig och inte velat äta..?
Blir alltså VAB imorron dårå..
Kändes på ett sätt lika bra tidigare under dagen då jag hade så ont i huvudet men det släppte tillslut.. Blir ju snart knäpp av detta!!
 
 
Barnen har iaf fått vara påskkärringar idag då jag lovat de eftersom vi åker till stugan imorron och gud vad dom fått gotta och pengar!! De lär nog inte behövas några påskägg i helgen!! Dessutom är det ju bara Alwin som äter godis änsålänge så Alma får äta annat snacks..
Hur söta dom var i sin utstyrsel ;)
 
 
 
 
Bjussar på lite bilder från senaste veckan
 
 
 
 
 
 
:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0