Delad fucking jävla tur!!




Åhh jag avskyr delade turer!! Att det ska vara sånt svammel att få vårat nya schema så man slipper detta!! Vi har 4veckors schema och på de har jag 8nätter, 2delade, 2förmiddagar sen är resten kvällar till halv jävla tio!!
Behöver jag säga att jag inte är nöjd!!

From måndag den 17e ska vi vara igång med nya schemat annars går jag i väggen!!




Ligger just nu på soffan och ser Kalle Anka med Alwin som varit uppe sen 5imorse!! Ska sätta lås på dörren hans så han kan gå upp tidigast 6.30!! Ne men alltså allt före de är alldeles för tidigt!!
Ska snöra i mig nå mellis och sen tillbaka till jobbet 16.30-21.30 sen börjar jag 7 imorron, hoppas inte det förstör min sömn bara - blir så stressad när jag jobbar kväll och sen ska upp tidigt och jobba!!


Kommentarer
Sarah

Månne om de börjar bli för ljust på morron för Nellie är å uppe kring 5, vi får nog sätta upp mörkläggningsgardinen.

Svar: Vi har både persienner och mörkläggningsgardin i alla sovrum men ändå vaknar Alwin före faaan!! :/
MammaEmma

2013-03-14 @ 06:44:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0