Dagvild




Jag har haft tisdag idag, säkert för att jag varit ledig sen fredag :-)
Började dagen med soppkok så nu har jag till några matlådor - är annars så svårt när man jobbar och man inte har nå att ta med sig eller så..
Sen kom Lisa förbi och hon hade köpt med räksmörgås utan bröd som vi åt till lunch och så blev de massa surr och kaffe - kul då det händer alldeles för sällan!! :-)




Sen vare bara brumma iväg till jobbet, böt till mig två extra nätter då L är sjuk och så fick jag bytt bort några småturer och slipper ta en semesterdag på långfredagen när jag tänkt vara ledig - hur bra som helst!! Så på onsdag kickar jag igång första natten av 5 sen jobbar jag bara torsdag nästa vecka.. Härligt!! :-)
Idag har vi börjat med vårat nya schema som blev klart först i fredags, två månader försent och jag är inte nöjd!! Dom har tagit bort 2nätter för mig så har jag fått flera korta pass och sånt skit.. Nepp detta var inte vad vi godkände!! Suck!!


Åhh orkar inte skriva mer blev så trött :-)
Godnatt!!







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0