Träningsschema :)

 
 
 
 
Detta med träningen har legat på hyllan alldeles för länge nu och jag har tänkt ta tag i det lika länge men har som aldrig fått ur tummen!! Vet ju att både kropp och knopp mår mkt bättre av det - för att inte tala om hjärtat, har nästan inga rusningar när jag är igång och tränar så nu är det bara ta sig i kragen!!
Jag är ju en periodare som kan köra på bra ett tag för att intye alls köra ett tag osv - hur gärna jag än skulle vilja hålla igång det alltid så är jag bara sån..
Även funderat på att säga upp mitt träningskort men då kommer man ju inte alls ta sig dit så nu under natten har jag suttit och knåpat ihop ett träningsschema samt planerat träningen för 3veckor framåt!! :) Ska bli kul att se om man lyckas förbättra lite tills dess :)
 
Har ju hantlar hemma så dom kommer jag köra med de dagar jag inte har möjlighet att åka till gymmet - ex, om jag är hemma själv med barnen, Jocke har träning eller liknande..
No excuses liksom!!

Kosten kommer jag även skärpa till då jag även där tillåtit mig själv äta alldeles för mkt skit som jag vet att kroppen inte behöver!! Måste bli bättre på att äta alla mellanmålen varje dag som jag ofta slarvar med iaf då jag är hemma, på jobbet funkar det kanon.. Så nu är det till att göra storkok och frysa ner i portioner så det är enkelt att ta fram och med till jobbet eller liknande..
 
Woop woop, here we goo!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0