Tisdag

 
 
 
 
Idag har vi fått veta lite mer ang. R och det kändes ändå lite positivt i allt elände!!
Läget är ännu kritiskt men stabilt så vi fortsätter hålla alla våra tummar!!
 
 
Jag har sovit riktigt gott idag mellan gångerna Alwin varit in och undrat när jag ska vakna ;)
När jag steg upp åt vi alla en sen lunch sen kom mamma och Lovisa förbi på kaffe och sen for vi och handlade innan vi åkte hem och gjorde middag.. Snörde ihop en kycklingsallad med grilladkyckling, familjesallad (färdighackad i påse), gurka, tomat, feta, vattenmelon och galiamelon - perfekt sommarmat och sjukt gott!!
Sen körde jag ett litet träningspass hemma - så gott jag kunde med barn som oxå ville vara med, klättra på mamma osv, även Milly ville oxå vara ivägen :)
Snabbdusch efter de innan jag styrde till jobbet..
 
 
 
Tror min söta gosse smittat mig med sin förkylning för jag har ont i huvudet, tryck i öronen och ont i halsen - hoppas inte man blir sjuk nu lagom till semestern!! Fast jag ska absolut inte klaga för just nu finns det dom runt omkring mig som har det mycket värre!! Massor med kramar till er!! <3
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0