Storkillen!!

 
 
 
 
Idag när vi var och kollade på gäddfiskefestivalen så satt vi i bilen då regnet öste ner så Alwin fick ta av sig skrona och klättra fram i framsätet så han skulle se bättre, tog även fram bilstolen hans så han skulle komma högre upp och sen när vi skulle flytta på oss så stängde jag av airbagen så han kunde sitta kvar och då sa han "mamma ser du hur stor jag är" :) Gullunge!!
 
Imorron ska han på Elias 5års-kalas och jag hade ställt in mig på att stiga upp tidigare så jag kan följa men då sa han tidigare "men jag kan fara själv på Elias kalas, ni kan köra mig dit och sen hämta mig där"
Jag "men ska inte jag eller pappa följa med då?"
Alwin "ne jag kan vara där själv"
Jag "men dom andra barnen kanske har med sina föräldrar"
Alwin "ja men jag kan vara själv hos Elias"
 
Ja vad säger man? Klart han får vara där själv om han vill, storkillen våran!! :)
Får höra med honom imorron bitti när jag kommer hem så han inte ändrat sig annars får Jocke köra dit honom så behöver jag inte stiga upp förde så åker jag dit en stund innan kalaset slutar :)
 

Nu behöver/vill han inte ha med sig mamma och pappa på allt :)
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0