Slutkörd!!




Hoff nu är denna morsa helt slut!! Känner att en vilodag från gymmet är på sin plats imorron och så blir de oxå! Körde veckans 3e pass idag och innan de vägde jag mig - tycker de är som kul se hur mkt fett i % samt muskelmassa, vätska osv man har.. Hade dessutom droppat 10kg sen sist!!

Sen jag kom hem har vi målat, fyllt poolen och tokungarna har badat i det 16gradiga vattnet, solat lite, gjort laxpaket till middag, prommat till Ica och hämtat ett paket och hyrt film så fick gossen cykla, Milly fick lite motion när det inte är så hett och gumman fick mysa i vagnen :-)

Nu ska barnen snöras i säng och vi vuxna ska se film - om jag håller mig vaken :-)








Kommentarer
leea

Duktig du är ! :)

Svar: Tack :)
MammaEmma

2013-06-27 @ 10:50:43
URL: http://poottan.blogg.se
emmelie

laxpaket, lät intressant! hur gör du? är det svårt?

Svar: Man kan ju sätta i vad man vill men vi hade inte så mkt hemma så det blevLax (typ portionsbitar), potatis som jag förkokat ca15 min och sen delat i skivor, tomat, kryddor och lite smör. Man sätter allt i folie som man sen sätter på grillen :)
Man kan snöra i precis vad man vill :)
MammaEmma

2013-06-27 @ 11:47:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0