Sista jobbhelgen

 
 
 
 
Avslutade dagen igår med att frisera Milly i 4timmar!!
Lite småfix kvar ännu men jag var helt slut i kroppen då jag suttit krökt så länge och till en början klippte jag henne själv då Jocke och Alwin ännu var i stugan men när dom kom hem fick han då hjälpa att hålla henne still så jag kunde klippa klart under tassar, mage osv..
Nu ser hon ut som en liten råtta men det måste vara riktigt skönt för henne att slippa all den varma pälsen!! :)
Första gången jag trimmade hela henne själv men övning ger ju färdighet och till nästa gång ska det inte hinna få växa så mkt..
 
Igår hade vi sol och klädde oss i sommarkläder då vi var på avslutningsfika hos moster Lovisa och idag fick vi dra på oss jacka och ta paraply för att inte bli kalla och blöta!!
 
Hade stora problem att somna igår oxå har har sovit som en kratta större delen av natten tills morgonsidan, tur som fan att Jocke körde barnen till dagis då han började så jag kunde ta en redig sovmorron då jag gått på min natthelg nu ikväll.. Har börjat ta ordentlig sovmorgon dom dagarna jag går på ist för att sova på eftermiddagen, känns mkt bättre så jag inte behöver ligga och sova när jag kan vara med familjen ist!!
Nu jobbar jag iaf sista jobbhelgen inann semestern, bara kort tur onsdag och fredag sen SEMESTER i 7veckor!!
 
 
Efter jag vaknat och hämtat mina trollungar for vi och kollade på studentkortegen i regnet - stackare som fick så dåligt väder!!
Sen har vi hunnit ha filmmys efter middagen innan barnen skulle sova och mamman skulle jobba :)
Imorron ska Jocke på gäddfiskefestivalen så vi håller tummarna att han vinner första pris ;)
Måste nog åka ner med barnen och kolla om det nu inte spöregnar..
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0