Jobbjobbjobb

 
 
 
Jepp det blev jobb inatt oxå så det fick bli vilodag så kör jag ben imorron - var typ död när jag slutade imorse så blev inge träning då..
Känns att jag inte tränat på ett tag då jag nu har en jävla träningsvärk sen igår, kan knappt räta på armarna ;)
var Ryggen och magen känns oxå vill jag lova men armarna är värst!!
 

Var som sagt halvt död när jag gick av imorse så jag åkte hem och la mig och sova typ 1timme, vaknade hela tiden för jag var så orolig att jag skulle missa alarmet och försova mig och missa showen - sånt får ju liksom inte hända!!
Tog sen med mig Millsan i bilen när det idag var svalt ute så slapp jag lämna henne hemma - får alltid så dåligt samvete då jag sover flera timmar efter jobb och sen fara och lämna henne..
Hade öppet två rutor plus bagageluckan och så var det ju bara 14grader och blåste isvindar så hon hade det nog ganska bra :)

Som vanligt barnen superduktiga på showen!!
Alwin och Almas avdelning var skator :)
Är ju alltid så kul att se sånt dom övat på så länge osv :)
Jag missar inget sånt om det då inte är så att det inte går att komma lös från jobbet eller dyl - jag vill alltid vara med och se hur duktiga mina barn är - ja alla andra oxå såklart men främst mina egna små hjärtan <3
 
Efter showen ringde jag och kollade om jag behövdes på jobbet inatt så jag visste om jag skulle lägga mig och sova eller bara ta en pn - det blev jobb så jag svängde förbi Lyktan och köpte en sallad så jag fick i mig någe mat innan sängen.. Drog sen på och sov till 17 - skönt och välbehövligt!!
 
Iom alla extra nätter jag tar på mig kan jag kompa mina dag/kvällspass så mår kroppen mkt bättre då man inte håller på hoppar mellan natt och dag - jag sover så himla mkt bättre oxå när jag bara går ren natt = mkt piggare efteråt..
Dessutom värderar jag min lediga tid med min familj högre än att jobba mina egna 100% plus extra och ta ut kval på det - visst det blir fina pengar men då får man bo på jobbet oxå..
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0