Hard work work

 
 
 
 
Huvudvärken släppte taget om mig så man blev människa igen och orkade till jobbet men jag har med mig Treo och Panodil om det skulle behövas senare..
Hann tom göra ettpar matlådor innan jag fot hit - blev stekt torsk, potatis och grönsaker :) Gött
 
Annars idag har jag och gossen varit på rant med mamma och Mia först till Töre och se efter plantor - fanns inga som föll mig i smaken.. Sen åkte vi genom Morjärv på vägen hem där jag köpte tyg till kökssoffan och till att sy mössor till barnen så nu är det bara damma av symaskinen ;)
När vi kom hem åt vi lunch innan jag drog iväg på brandskyddsutb. med jobbet - kändes inte direkt så viktit just för våran del men kan väl alltid vara bra iaf..
Hem och halvdö på soffan med huvudvärken för att sen käka - laga matlådor - packa väskan och åka hit..
 
Blev rätt hattigt dehär..
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0