Gammeltant





Alltså jag säger då det - jag är fan för gammal för sånt här svammel som att åka på feber!! Fy vilken jobbig natt jag haft!! Vaknat 1000ggr av febervärk och så har jag svettas och frusit om vartannat!! Kl4 inatt hade jag 38.7 och trodde typ jag skulle avlida.. Förstå att ungarna orkar hålla igång då dom har över 39..?
Även börjat få ajaj i halsen..


Tur man inte är sjuk ofta iaf.. Tror detta kommit då man kommit in i semestermood och slappnar av - har ju jobbat endel på sistone och tagit på mig flera extranätter som inte finns med på mitt schema..


Idag är det regn och det gör mig absolut ingenting då jag säkerligen kommer ligga inne hela dagen och då är de bara skönt med svalare väder!!
Huset behöver städas - saker överallt, tvätten behöver vikas och dammsuga och skura!! Gissar att det inte kommer bli gjort..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0