Städ och tråk!





Är inte alls på bra humör - jag börjar undra om jag är knäpp då jag ofta blir på dåligt humör när jag håller på städar, tvättat mkt och sånt där?!

Håller på plockar, dammsuger, vädrar sängkläder, bäddar rent, tvättar och sånt där tråkigt som man måste göra..
Alma sover och Alwin är ute och leker med Noah och Saga - det är hårt att vara "ensamstående"! ;-)

Känns som att jag har endel att fixa innan onsdag så jag har nå att bjuda på när brudarna kommer, måste även handla och fixa maten till helgen och Milly måste få nytt foder men det är inte det lättaste att fixa när mitt Visakort blivit spärrat för att de blivit kapat - Suck Suck Suck!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0