Rantartagen




Igår bestämde jag mig för att ta barnen och åka till Smedsbyn några dagar så i förmiddags hämtade vi upp Alwin i Marahamn innan vi styrde Goffen till byn :-)
Man måste ju passa på när vi är lediga samtidigt och kusinerna älskar ju att vara med varann <3

Barnen har lekt i massor medan vi vuxna gjort annat som dricka kaffe, surra, se efter barnen och Thomas och Anders har bytt fönster och tvättat huset, ja Therese har oxå tvättat - Gud vad det känns skönt att vi gjort bort målningen, bara bron kvar då som aldrig kommer bli klar om jag inte ringer dit snickaren snarast!!

Annars kan jag konstatera att nästa sommar vette fan hur mkt semester man ids ta ut - känns rätt onödigt att "slösa" semesterdagar på att inte göra ett skit!! Jag vill ju liksom hitta på saker, fara iväg och se/göra saker mm men man ska tydligen inte "ränna runt" på semestern..?
Well, utomlands ska jag då fara iaf till våren!! - ngn som vill komma?


Kommentarer
Lollo

Jag vill komma!!! ;)

2013-07-11 @ 01:34:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0