Löördag - Panetoz




Alltså bloggappen suger jävla balle!! Så less när man skrivit ett långt inlägg så går det inte att publicera och sen försvinner de!!


Iaf - I lördags var jag iväg med ett gäng brudar och käkade på Lilla, åt rödingfilé som var sjukt god! Hör ju inte till vanligheterna att man väljer fisk före kött på restaurang, inte jag iaf men kommer absolut göra det fler ggr!!
Vi var 11st som surrade, åt och drack gott!! Efter maten gick vi till Anne där vi blev till Vi gick vidare ner på strandängarna..
Rockade lös till Panetoz som var riktigt bra och sen fortsatte vi dansa och hänga i baren till dom stängde..
Grym kväll från början till slut - tur att jag tog mig iväg denna gång!!

Beställde fyllemat som vi åt hos Tesse och Matte innan jag tog en taxi hem där det blev vatten, resorb och Panodil innan jag hoppade insäng 4.30 och vaknade 12.30 i fin form - fyllemat och resorb är grejen!! :-D































Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0