Long time no see!!




Har som inte haft tid att skriva här under sista veckan men imorron ska jag försöka uppdatera om vad jag pysslat med sen sist ;-)



Nu ligger jag iaf från sängen, har varit en lugn och skön dag!!
Har ju varit i Kypas hela helgen och kl00.00 inatt blev jag firad med skönsång och tårta ute i partytältet - även flaggan hissade så idag har vi flaggat där :-)
Fyller år idag för er som inte vet ;-)



Steg upp vid typ halv10, käkade frulle och sen körde jag in Lovisa till bränna då hon skulle jobba så passade jag på att köpa ett par byxor och ett linne jag spanade in igår.
När jag kom tillbaka blev de lunch innan jag la mig i mammas säng och vila - sjukt skönt.. Vi plockade ihop och käkade middag där innan vi åkte hem - så skönt att bara ta det lugnt ist för att stressa iväg hem!!


Imorron tänkte jag mig på gymmet och sen bjussa på fika om ngn är sugen, ska snöra ihop nån långpanna och kanske kladdkaka så man har nå bju på.. Har som helt tappat de där med att baka - brukar ju annars baka massor när ngn fyller år men sista ggrna har de inte alls blivit mkt - blir ju alltid en massa över och risken att man då äter av de är stor!!


Nå nu ska jag sova :-)
Måste ringa och få en tid på vc imorron!!
Night




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0