Fullt upp




Imorse vaknade jag och Jocke kl10 och blev förvånade att inte Alwin väckt oss men han hade lyssnat på sin nya Leo-skiva och så så han gick de ingen nöd på :-)
Studsade upp och gjorde kaffe så jag hann dricka en kopp innan gymmet - måste beställa proteinpulver nu när jag äntligen fått smaka ett jag gilla!!
Plockade upp Lovisa innan gymmet då de regnade och sen blev det rygg, biceps och mage sen vare bara brumma hem innan Jocke skulle iväg och göra hjulinställning på sin bil..



Sen har Leon varit här några timmar medans hans päron var iväg en sväng - kul att äntligen få låna honom lite ;-)
Lagom till middagen kom Systeryster så när Ida och Henke hämtade Leon blåste vi till Ikea så nu har gossen fått sig ett skrivbord med tillhörande stol och lite annat, blir nog bra när det kommer på plats i hans rum :-)

Nu ska denna morsa sova - ligger på spikmattan och de börjar bli sådär skönt nu :-D Natti


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0