Tillbaka till verkligheten

 
 
 
 
 
Sitter på jobbet nu - Mammaledigheten är nu över!!
Började min jobbvecka bra med två lediga dagar för att sedan jobba dag nu och imorron och sen ledig helg, skönt med en mjukstart!! :)
Precis tryck i mig lite nattmat iform av kvarg & naturellyogurt med blåbär, hallon och banan och lite makrill så nu ska jag väl hålla mig mätt ett tag..
 
 
Jocke hade ledigdag idag (läs onsdag) så då fick barnen oxå vara lediga och tanken var att vi skulle fara och åka skridskor eller till pulkbacken men då det snöat och blåst en hel del så var de bara att komma på något annat så det blev en sväng på biblioteket för lite lek i barnrummet och låna lite böcker innan vi gick över till Lyktan och åt lunch - jag och Jocke åt räkmacka, Alwin plättar och Alma åt nån ynka sked av lasagne och några räkor - hon tycker inte alls det är speciellt kul eller nödvändigt att äta ibland..
Efter maten köpte vi fika som vi tog med oss hem..
 
 
Kom hem till en gård med massor av snö och traktorn hade även varit och skotta men snöskottningen i vinter är under all kritik alltså!! Fattar inte hur man kan skotta så jäkla dåligt som dom gör!? Så skottar dom inte ens uppfarten ordentligt och lämnar kvar stora vallar.. Åhh så less!! Kommunen har tydligen avtal med ett annat företag iår än tidigare men jag hoppas dom går tillbaka till Cliffton eller Bdx!
Är det skottat lika dåligt imorron är de bara till att ringa och klaga!! 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0