Sjuka barn

 
 
 
 
Nu har även gossen blivit sjuk, han var hängig och jättevarm när vi åt middag och när jag tempade honom visade det 39,2!! Han klagade även på ont i huvudet men ville först inte ha medicin förrän jag fick övertalat honom att det blir bättre i huvudet och att han slutar frysa-- Lilla gossen <3 Fick ändå i honom lite middag och nu försöker han äta lite bananpengar innan de är dax att sova..
Alma är ännu som tidigare - rätt pigg mellan varven medans hon iblnad är så ledsen och hängig <3
 
Jocke är och spelar match och imorron är han ledig och då får han ta hand om våra sjuklingar medan jag åker med mamma till Smedsbyn en sväng och så blir de nog en vända på storheden och kolla om vi hittar ngn present åt våran kille som på lördag blir  4åring :) Blir dock inget kalas i helgen då J har bandyresa så nästa vecka hade vi tänkt kalasa en dag för släkt och vänner och en dag barnkalas för Alwins polare :)
 
Nu ska jag försöka få mina små kottar i säng och hoppas att dom får sova hela natten!!
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0