Jag

 
 
 
 
Jag börjar mer och mer inse att jag måste ta tag i "mig själv"
Det går inte att gå runt som jag gör och jämt och ständigt vara stressad över allt och ingenting!!
Jag har perioder, rätt ofta då jag knappt kan sova och för att överhuvudtaget kunna slappna av och sova måste jag ligga på spikmattan.. Snart slutar väl den funka oxå och hur gör jag då??
Sista veckan har jag sovit väldigt dåligt när jag väl har somnat men som tur är kommer det nätter när jag sover hur bra som helst och det gjorde jag i natten till söndag och inatt..
Nattjobba passar ju väldigt bra nu, bara jag kan sova när jag kommer hem!! :)

 
 
*Måste försöka hitta någon slags balans och inte köra på allt eller inget som jag ofta gör..
*Försöka koppla bort allt som behöver göras medan jag bara softar på soffan eller så.
*Stressen MÅSTE lämna mig!!
*Sluta ställa så höga krav på mig själv!!
*Sluta prioritera andra som inte ger något tillbaka!!
 
Har bokat massage till på torsdag och då hoppas jag att jag blir av med låsningarna jag har!! Sen är det bara fortsätta gå typ en gång i månaden som jag gjorde tidigare innan jag blev gravid med Alma.. Så skönt slippa ha massa låsningar och annat skit som gör ont..
 
Funderar även på att testa floating om dom ännu har kvar det?
 
Sen vette tusan, hur gör man för att bli av med denna stressen jag får dras med??
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0