Almas dagisinskolning

 
 
 
 
 
Gummans dagisinskolning är nu färdigt - väldigt smidigt har det gått som förväntat..
Hon bryr sig inte om mig för fem öre utan har fullt upp med att leka med alla saker, barn och fröknar :)
Lämnade henne själv på tisdag (Alwin var oxå där) och kom tillbaka efter lunch då hade hon smaskat i sig mat och var nöjd och glad och hade varit de hela tiden..
På onsdag när vi kom traskade hon in utan att bry sig om mig och satte direkt igång att leka, då sov hon även där så jag hämtade dom kl14..
Torsdag när jag skulle säga hejdå och frågade om jag fick en kram gick hon till fröken och kramade henne ist :) Jaa hon skiter helt enkelt i morsan ;)
Även då sov hon där så vi forstätter med de till veckan.. Jag börjar inte jobba förrän onsdagnatt men dom kommer ändå vara alla dagar utom fredag då de känns dumt att börja med ledighet just när hon börjat där..
På torsdag ska dom sova hos mommo eftersom Jocke börjar 6 på fredag och det känns onödigt slita upp dom före kråkorna då mormor är ledig :)
 
 
 
Dom säger varje dag att hon är så himla snäll och att fröknar från andra avdelningar och vikarier säger detsamma - jaa, vi har en himla snäll tjej :) Alwin oxå såklart!! :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0