Utkast: - Lördag

 
 
 
Ingen förbättring på sjukfronten än förutom att han fått i sig lite mer än tidigare..
 
När jag skulle sätta in den vikta tvätten i garderoben tidigare blev jag less att jag har sån oordning så jag fixade till lite där så nu är det ordning och reda igen :)
Hittade även mina hörlurar som varit borta typ 2veckor i garderoben - jag är proffs på att sätta saker på så "bra" ställen att jag inte hittar dom sen..
Måste även ta tag i alla tråkiga papper som man måste spara på och sätta i pärmar - är det något jag är dålig på så är det att hålla ordning på sånt!!
 
Har varit och prommat med Millsan och jag blir så glad när hon går så fint och man inte behöver gå och spänna armen hela tiden för att hon sliter så, nu kan vi tom gå med slakt koppel - framsteg!! :D
40minuter rask promenad fick vi ihop och jag är så himla nöjd över mina baggar som gör att jag vågar hålla bra tempo utan att gå och spänna mig och vara rädd att jag ska halka =slipper ont i fogarna Hallelulja!!
Att det sen är så himla härligt ute nu gjorde ju inte direkt saken sämre :)
Min egna härliga stund!!
Vågade mig inte till gymmet då jag kännt mig lite konstig i magen idag och det känns bara onödigt att fara dit med massa bacieller - hoppas annat folk oxå tänker så!!

 
Imorron om jag känner mig helt ok i magen osv så blir det gymmet och så måste jag planera veckans träning så det går ihop med jobb och sjuka barn..
Blir iaf vab för mig halv mitt jobbpass på måndag samt mitt förmiddagspass på tisdag sen hoppas jag att sjukstugan är över för ett bra tag framöver!!
 
Nu ska jag äta lite kvarg och naturell yogurt med hallon och blåbär innan jag bäddar ner mig i sängen och läser tantsnusk som jag började läsa igår men hann bara ett kapitel då jag blev sjukt trött när jag la mig efter att ha varit igång hela dagen :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0