Sjukstugan fortsätter

Så var de lördag och jag fortsätter väl med de jag sysselsatt mig med sista dagarna - städa och tvätta.. Just nu sitter jag och viker tvätt - 4st blåa Ikeakassar och mer hänger på tork, är i tvättmaskinen och torktumlaren så jag behöver inte fundera på vad jag ska göra iaf :-)





Alwin fortsätter vara helt ur gängorna, han säger att han är hungrig men orkar inte äta så jag försöker ge honom ngn sked här och där av lite allt möjligt.. Orkar bara ligga i sängen och se film :-/ Nu vilar han och när han vaknar sen ska han få vätskeersättning igen så jag slipper oroa mig att han ska bli uttorkad fast han nu iaf får i sig vatten och saft..

J har farit iväg på samling, dom har match kl15 och när han kommer hem tar jag Milly med mig på prommis - eventuellt gymmet, har inte tränat på hela veckan men är lite fundersam om det är dumt att fara om jag kanske drar med mig massa baciller dit?

Nu vakna gumman så ska ta upp henne, byta blöja och ge henne nåt att äta innan jag fortsätter med min tvätt :-)


Vad gör ni då? ;-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0