Magsjuka

 
 
 
 
Jag har fasat för den dagen nått av barnen ska måsta få magsjuka och inatt satte det igång för Alwin!! Han har alltså klarat sig 4år från att få det..
Jag hade typ just somnat när jag vaknade av att han ropade från toan och hann knappt somna om innan det var dax igen och så har det fortsatt hela natten..
Imorse vid 7tiden kräktes han första gången och har sen fortsatt.. Nu sover han utslagen på soffan..
Han har klagat på att han är hungrig och självklart vill jag ju ge honom mat då men han har bara fått lite åt gången.. Gav honom några skedar yogurt och lite blåbärsoppa samt vätskeersättning innan han somnade så jag hoppas han vaknar piggare och får behhålla det lilla han har i magen..
Usch och fy!!
 
 
Jag har käkat vitpepparkorn, torkat av alla möbler, dörrar och annan inredning och tvättmaskinen går varm!!Tvättar alla handdukar mm..
Toaletterna är rengjorda flera ggr om oxå..
Jag hoppas innerligt att vi andra klarar oss, åtminstone Alma!!
 
 
Nå bara forstätta med städandet dårå
 


Kommentarer
Linda Åhl

Du är SÅ duktig Emma! Vilket driv du besitter!
Kram

Svar: Tack gulle!! :) Jag försöker så gott jag kan :)Kram
MammaEmma

2013-02-15 @ 22:28:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0