Fredag

Idag har jag fortsatt städa, tvätta och rengöra hela huset ett varv till!! Alwin har inte kräkts sen igår men är ännu risig i kistan och har inte fått i sig så mkt annat än typ saft, soppa, Cola, yoghurt och så,. Han fick bada tidigare idag och efter en stund i badet var han helt slut och febern började komma så i eftermiddag hade han 38,7 och har mest legat i sängen och sett film..

Han ville ha lite makaroner och korv just innan jag skulle gå på prommis med Milly och när jag kom tillbaka 50minuter senare hade han inte orkat äta utan ville att jag skulle hjälpa - pappas hjälp dög inte ;-)
Nu ska jag gå och ge honom medicin så han kan sova och sen hoppa u duschen innan jag kryper in i OnePiecen :-)







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0