Andra natten

 
 
 
 
Andra natten nu och jag är förvånad över hur lätt förra natten gick, trodde jag skulle bli rätt trött då jag inte jobbat på ett tag, än mindre natt.. Var hur pigg som helst hela natten och även denna än så länge :)

När jag gick av i morse möttes jag av en fet plogkarm hemma på gården!!
Åhh så less man kan bli att dom inte kan skotta ordentligt alltså!! Tidigare år har det knappt varit någon karm överhuvudtaget medan den nu är hur hög, hård och hur klimpig som helst!! Tummen ner!!

Glada barn var det iaf ute i snön som skulle få fara till dagis med pappa :)
Alma bara tokskrattade när jag frågade om hon skulle till dagis - sötungen!! <3
Jocke höll på att skotta för att ta sig ut så jag hälpte honom och sen skottade jag upp lite framför bron och garaget innan jag tog med mig Milly in för att göra gröt innan jag la mig..
Sov till 11.30 då jag släppte ut Milly en sväng och sen somnade jag om till 13.30 - skönt!!

 
När jag steg upp snörde jag ihop en sallad som jag åt innan jag åkte och hämtade barnen på dagis sen vidare till mamma där jag och Alwin skottade framför garaget och ingången, körde mamma till frisören, hem och skotta, hämta och köra hem mamma, hem och fixa mat och packa grejor åt barnen för att sen leverera dom till mamma där dom sover inatt :) Ingen träning har jag alltså hunnit med men endel snöskottning - alltid något..
Btw så är det första gången gumman sover hos mommo men hon hade då somnat direkt efter vällingen - våran duktiga tjej!! :)
Alwin tyckte de skulle bli så kul att sova hos mommo och har pratat om de ett tag nu :) Tur dom kunde sova där så dom slipper stiga upp före fan!!
 
 
Är lite småsugen på utgång imorron men får se hur jag gör.. Man brukar ju vara lite mossig efter man jobbat natt och så jobbar Jocke helgen så jag måste alltså orka upp med barnen på lördag - vi får helt enkelt se vad de blir :)

 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0