--

 
 
 
 
Jobbat kväll måndag och tisdag och är nu ledig till helgen då de är nattjobb som väntar så dagens plan var att åka och hälsa på Anette, Niklas och Clara men natten bjöd inte på många timmars sömn så jag kände att jag inte orkar sätta mig i bilen och köra dit :/
Vridit och vänt mig hela natten och vid 4 var jag less, la mig då på spikmattan och somnade typ vid 5 sen hann klockan kanske bli kring 6 och då kom Alwin in - sa att det var natt och följde honom tillbaka till sängen där han somnade om till 8 - skönt!!
Jag kände mig mer död än levande så det fick bli dagis för barnen och sova för mamman..
 
For och tränade igårkväll efter jobbet - jag hade inte trott att jag skulle ta mig dit då man ofta är ganska trött och slut när man går av 21.30 men jag intalade mig själv att det går fort osv så det gick ju finfint :)
Förhoppningsvis blir det mer sömn inatt så då blir det träning imorron igen.. På måndag börjar allvaret ;)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0