Stark morsa ;-)




Igår tog jag mig äntligen till gymmet efter 1.5v därifrån och endast 1långpromenad på de.. Har som sagt varit lite down men börja känna att orken och motivationen kommit tillbaka lite så jag drog iväg..
Var ganska trött och seg innan men väl där gick det superbra - jag kände mig stark!!

Kände inte för att köra efter något program som jag alltid annars brukar utan körde lite bicepscurl med stång där jag dubblade vikten sen tidigare!!
Sen blev de rodd, marklyft, kb swing och mage.. Även i dessa övningar kunde jag öka vikterna!!

En blandad kompott men kände bara för att köra sånt som jag tycker är kul i ett och samma pass och det blev ju super!!
Det gjorde nog sitt med lite vila och julmat ;-)

Egentligen hade jag tänkt pallra mig dit idag oxå men det blev inte så många timmars sömn idag så jag hoppar de..
Lite sömn + träning funkar inte för mig!!

Jag myser med min familj ist tills de är dax för jobb igen :-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0