Nära döden





Natten har varit hemskt minst sagt!!
Fick en hemsk huvudvärk som kom från ingenstans närmare 22tiden, lyckades hitta en Panodil i väskan och efter många om och men hjälpte den lite..
Fick släcka ner lampan vid fåtöljen där jag satt och så höll jag handen för ögonen typ 1timme eller så innan det började lätta..
Men så fort jag var uppe och gick eller där det var mer belysning ville jag bara dö!!
När det var som värst mådde jag även lite illa så jag var inte långt ifrån att ringa ut ngn annan!!
Som tur var så lättade det något så när och jag tog mig igenom natten.. Hoff!!


Imorse när jag kom hem tröck jag i mig tabletter och ställde mig i duschen innan jag hoppade i säng.. När väckaren ringde ca3 timmar senare kände jag mig mer död än levande men de var bara pallra sig upp och iväg och fixa klorna - sjukt nöjd blev jag!!






Nu är barnen nattade sen ett tag och jag ska nog oxå bädda ner mig så man är människa imorron..
Barnen ska några timmar på dagis då dom ska ha julfest och jag ska och fixa ena nageln som hunnit tappa en nit sen får vi se vad det blir av dagen - Vi skulle behöva åka till Happis och fixa sista finliret med klappar då vi alla är lediga..



Tack för mig Hej!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0